Hogyan működik?

Levelezőlisták és feliratkozások imp1

Mint már említettük, a marketingposta korlátlan számú levelezőlista létrehozását teszi lehetővé, melyekre egyszerűen importálhatod a feliratkozott olvasóidat, táblázatból, vagy a vágólapról.  A marketingposta segítségével könnyedén készíthetsz feliratkozó űrlapokat is, amik a weboldaladba illesztve automatizálják a hírleveledre történő fel és leiratkozásokat is. Feliratkozáskor a marketingposta megerősítést kérő E-mailt is küld, majd automatikusan tájékoztatja is a feliratkozódat ennek sikeréről. A feliratkozási űrlapokat tetszés szerint bővítheted egyéni mezőkkel, elhelyezhetsz benne legördülő menüket, szöveges mezőket, vagy  felkínálhatsz bennük feliratkozóidnak különböző opciókat , bővítheted megválaszolandó kérdésekkel, hogy ügyfeleidről minél több adatot gyűjthess.

Levélküldés test

Az egyszerűen kezelhető szerkesztőfelületen létrehozott hírleveleidet megszemélyesítheted, hogy minden hírlevélolvasód névre szólóan kaphassa meg. A levél kiküldését tetszésed szerint időzítheted, a küldési szűrők segítségével pedig meghatározhatod, hogy a csoportokon belül kinek szeretnéd azt eljuttatni. Előfordulhat ugyanis, hogy nem a listán található összes felhasználónknak szánsz egy-egy levelet, hanem csak bizonyos részüknek. Például azoknak, akik nem olvastak el egy bizonyos levelet, vagy azoknak, akik nem szerepelnek egy adott listában. A szűrők alkalmazása hasznos lehet akkor is, ha csak tesztelni szeretnéd az elkészített hírleveledet. Ilyenkor saját E-mail címeddel  létrehozhatsz egy szűrőt és ezt alkalmazva csak te kapod meg a  hírlevelet.

A marketingpostával küldhetsz automatikus leveleket is, melyek segítségével meghatározott idő elteltével  bizonyos üzeneteket juttathatsz el a feliratkozott olvasóidnak. Szeretnél felhasználóidnak személyes születésnapi jókívánságokat küldeni? A marketingposta  automatikusan ezt is elvégzi helyetted. Ha felhasználóidnak egy 30 napos kipróbálási lehetőséget adtál egy bizonyos termékedre, vagy szolgáltatásodra, akkor ennek lejárta előtt  automatikusan emlékeztetheted őket erre és egyúttal a megvásárlására is buzdíthatod őket. Leveleidhez készíthetsz egyéni fej és lábléceket is, hogy hírleveled mindig céged arculatához igazodhasson.

Statisztikák

Hírleveleid sikeréről minden információt megtudhatsz a marketingposta  grafikonos statisztikáinak segítségével. grafikonNem csak azt tudhatod meg, hogy leveledet hányan nyitották meg, hanem azt is, hogy név szerint kik voltak azok, akik elolvasták. Ellenőrizheted azt is, hogy a leveleidben elhelyezett linkre hányan és kik kattintottak, láthatod, hogy a leveleket melyik időszakban mennyien  olvasták el.  Minderről könnyen értelmezhető színes grafikonok fognak tájékoztatni.

jo1



info@marketingposta.hu